mamma pappa barn?



Detta reagerade jag väldigt mycket på.
Jag kan inte minnas när jag sist sa att jag skulle handla med mamma&pappa,
kanske för ungefär 10år sedan?det är hemskt när man tänker tillbaka.
Okej det finns hemskare saker än att sina föräldrar är skilda,ska jag vara ärlig tycker jag det är skönt
att dom bor på två håll och kanter eftersom när jag inte vill vara i pappas närhet kan jag bara
sticka till mamma och tvärtom det är de bästa med skilda föräldrar.sen är den ena förälden mycket mer snällare
med vissa saker än den andra det är också ett plus.Ja det är både posetvit och negativt helt enkelt.
Men jag trivs bra som det är nu.Det duger iaf i krig!
Men jag saknar att kunna säga nu ska jag ut och handla med mina föräldrar.
Jag ska vara glad som äns ha några föräldrar endel har ju inte äns det..
vi människor är bra på att klaga! Men det är sorgligt att jag aldrig kommer kunna säga nu
ska jag ut och handla med mina föräldrar..

nej nu ska vi inte klaga!nog med det.

Kommentarer
Postat av: ~ M I C H A E L A

håller med dej.. Har inte träffat min pappa på 1-1.5 år nu.. & kan inte fatta hur det känns med en mamma & pappa i samma hus.. knas hehe.. =)

2009-10-26 @ 11:49:26
URL: http://fjoompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0