Draft: Okt. 15 ©

Jag vet inte själv vart jag står på denna jord.Vad håller på attt hända med allt?
Ska jag förstöra min dröm?Det är ingen som vet.Har jag fått en ny dröm?
Varför inte leva i en ensamhet och slippa detta?
Nej det skulle jag inte heller klara.Jag vill ha en liten bit av kakan men ändå vara
fri som en fågel.Ni fattar nog ingenting och det är bara bra för det ska ni inte göra.
För just nu vill jag bara skriva skriva..skriva.

Mitt liv var så bra innan.Bara för någon vecka sen.
Men nudå?Hur kan det bli bättre än bäst?det är frågan.
Även hur trött jag är eller hur dåligt jag mår,Kan jag gå med jordens största leende!
Jag går och hoppas hela tiden.Jag går och tänker hela tiden.
Jag går och saknar hela tiden,Jag..Jag.Jag..får panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0