Svar på frågorna

Skulle du ligga med en råtta för 1000kr?
Svar-Nej,det skulle jag aldrig!

För det första så är du jättesöt! solar du solarium eller använder du brun utan sol eller hur kan du vara så brun hela tiden?:)
Svar-Visst jag solar fast inte alls mycket.när jag väl sola så solar jag typ 4-5 ggr så ser det ut som jag varit utomlands och det håller jävligt bra.Så där har du svaret varför jag oftast är brun.

beskriv dig själv med tre ord?
Svar-Väldigt trevlig tjej,Vänner&Familjen betyder mäst,Alltid ärlig om allt

vilken är din favoritblogg?
Svar-Jag har direkt inte någon favvo blogg.
Tycker om att läsa Ljungby-bloggar,folk man känner till

Hur många unika besökare brukar du ha?
Svar-Det är olika hela tiden, men brukar ligga mellan 200-300

Favorit minne?
svar-Jag har väldigt många favorit minnen.
Men en sommar med ida i halmstad kommer jag nog aldrig glömma.
Det är det bästa minnet jag varit med om.

Vem saknar du mest på denna jorden ?
Svar-Jag saknar väldigt många just nu..Men en som dog för några årsen som heter Adam saknar jag väldigt mycket
men han står ju inte kvar på denna jorden längre tyvärr/:.
Så ja en människa som befinner sig på denna planet som jag skanar är Joakim.

vem är din idol?
Svar- Idol hade man väl när man var liten?

vem berör texten nedanför om?
Svar- Texten handlar om min älskade Farmor:(

har du syskon?
Svar-Jag har en äkta två halv

1. Läser du min blogg?
2. Hur gammal är du?
3. Vilken fot stoppar du först i byxorna, höger eller vänster?

Svar-1.Har max gjort det 2ggr
2.93:a
3.Det är olika

Va har du för intressen ?
Svar-Umgås med mina underbara vänner,shoppa&Blogga

Hur lång är du?
svar-Jag är 1,72m

vilka bloggar läser du vardagligen?
Svar-Jag läser olika varje dag

hur länge har du bloggat?
svar-Jag är inne på mitt andra år nu

1.Favorit plagg?
2.favorit program på tv?
3.vad ska hittas på, på lovet?
4.hur firas nyår?
5.när fyller du år?
6.vad önskar du dig i julklapp?
7.vad använder du för kamera?

Svar-1.Det är mjukis kläder
2.scrubs,andra avenyn
3.Jag tar dagen som den kommer
4.Hos stinet
5.Jag fyller år den 5feb
6.Önskade mig datr&pengar och det var vad jag fick
7. Nikon d40

1.hur lång är du & hur mycket väger du?
2. använder du dit löshår längre?
3. har din ''låtsas'' syster rebecka blogg?
4. har du tröttnat på bloggandet?
5. hur är de mellan dig och hanshen?

svar-1.Jag är 1,72m och väger 50kg
2.Jag använder det ibland kanske en gång i månaden bara
3.Nej det har hon inte
4.Det finns perioder då man tröttnat på bloggen,men inte en chans att
jag ska sluta blogga på ett tag iaf.
5.Jag kan ju inte påstå att det är perfekt mellan oss.
men jag har iaf bett om ursäkt för allt & hon med.
Sen får vi se längre fram hur det kommer bli.

Bästa bloggen ?
svar-Har ingen favorit blogg precis

om du skulle få vara någon annan person eller något annat levande på denna planet för en dag, vad skulle du välja då ?
svar-Jag hade velat testa på att vara Kung för en dag! hehe

Vad tycker du gör en blogg bra?
svar-När man ha med mycket mode i den

saknar du mig linn?
allt bra med dig?
svar-Självklart jag saknar dig kostas,du får komma till Ljungby nu snart!
Det är okej med mig,är allt bra med dig då?

varför var du tillsammans med stoffen när du inte ens var kär i honom?
svar-Då känner du inte mig. Jag var KÄR!

Vilka killar faller du för?
Svar-Jag faller för speciella killar.Dom får inte vara för vanliga.
Och sen tycker jag om killar som har samma insida som mig.
För då har jag lätt att ha kul med honom & kan lätt öppna upp mig för honom.
Det är svårt att säga vilka man faller för.Kärleken sätter inga gränser!

gillar du mat?
Svar-Jag ser maten som ett hot.Men ändå älskar jag mat.

Vilken sorts musik lyssnar du på?
svar-Jag lyssnar på allt möjligt.Då menar jag allt!

Hur är det mellan dig och jocke?
svar-Bra fråga..Jag vet inte!

är de sant att du hånglade med 6 killar på en kväll?
svar-Nej,inte äns nära den siffran

1.hur är det med piercing i tungan?
2.Gjorde det ont när du tog den?
3.vart tog du den?
Svar-Jag ångra mig att jag tog den,Jag tycker den är ivägen.
men sen kan jag inte tänka mig en tunga utan den.Det kanske låter konstigt
men det känns som att något fattas om jag tabort den,därför behåller jag den ett tag till.
2.När han väl tog dne kändes det inte.Men efter en timme då kändes det.
Så hade du smärta i 3 dagar sen var smärtan över.
3.Tog dne i växjö studion heter "Finns studio" rekomenderas

varför bloggar du?
tycker om din blogg grymt mycket
svar-Kan vara skönt att skirva av sig ibland.
För jag har en heldel texter som jag inte lagt upp här på bloggen,
Lägger dom i utkast ist.Så jag kan väll säga att jag tar min blogg som
en liten dagbok då jag kan kolla bakåt vad jag gjorde den dagen och så.
Tycker om att spara på minnen så bloggen passade in bra då!

1.hur många syskon har du?
2.är du 93a?
3.vad är din naturliga hårfärg?
4.brukar du ljuga om din vikt?

Svar-1.3st
2.Ja det är jag
3.Mörkbrun
4.Jag har aldrig ljugit om den


1.vem va din bästavän när du bodde i lagan?
2.har du blivit stämplad som ljungbys hora någon gång?
3.är de din naturliga hårfärg eller har du färgat de?
4.varför går du hantverk/mode?
5.vem är din allra bästavän?
6.är du kär?isf i vem?

svar-1.Stina&pernilla
2.Nej
3.Jag har färgat mitt hår sne jag gick i 3:an
4.Jag har direkt inte någon anledning,Men i nian var jag skoltrött
så då tänkte jag att hanverk passar mig bäst för då plugga man halva veckan och syr halva.
Och jag ångra inte en sekund att jag valde det för jag älskar att mixtra ihop egna kläder.
5.Robin heter han
6.Jag är fortfarande kär i joakim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0