ingen rubrik,tack


Vårat fina pepparkakshus.

Min jul har varit kalas bra.
Förutom att en önska inte gick i uppfyllelse tyvärr..
Men jag hoppas fortfarande på att den önskan går i uppfyllelse snart.
"Ingenting är omöjligt"

Jag blev glad för mina julklappar
och nu är ni nog sugna på att höra vad jag fått.
men det får ni veta imorgon eller ja idag senare ..

ikväll/natt har jag umgåts med Joel,Vlado,Hubbe&Andre.
Dock har det blivit en tradition att vara med vlado&Joel på julaftonkvällen.
Så då får vi inte bryta traditionen helt enkelt.
kom hem för en stund sen och nu är klockan redan 03:07 tiden har gått fort.
Julafton är redan över,det är sorgligt att veta att det är 1år till nästa julafton.
nu bara babla jag,förlåt.Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv: tack så mkt sötnoos! :)

2009-12-25 @ 09:47:03
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0