svar på frågor

Anna-Varför bloggar du inte lika mycket längre?
Du ska veta att jag saknar dina inlägg.
Svar:Mitt minneskort till kameran är borta så därför
lägger jag aldrig ut så mycket inlägg längre.För jag vet själv hur tråkigt det är att läsa en
blogg utan bilder.Sen har jag ingen dator får en dator om två veckor kanske?
Då blir det fler inlägg kan jag lova er!stå ut
Din pappa-OMMMMG,lilla dotter..Vad har vi sagt om detta?
Nej men duuuh!är du singel?tss(hoppas på svar)
Svar:Ja,det är jag
Anonym-Jag vill kunna ha lika bra självförtroende som dig
att kunna gå utan smink.Det är ju en konst att kunna göra det.
Och det lustiga är att du är lika söt utan som med.Fuskigt du!
Svar:Då ska jag berätta en sak.Att jag har sämst självförtroende men ibland måste man
bli acppeterad hur dan man ser ut.Så därför bjuder jag på mig själv ibland.
Sen kan man inte leva med smink dag in&dag ut huden måste andas med.
Själv trivs jag inte utan smink.
Anonym-Berätta vad som hände mellan dig och din pojkvän?
Ni var väldigt söta ihop!!
Svar:Som ni kanske märker så har jag lagt av med att skriva om mina
partner här på bloggen.Jag vill ha det för mig själv!Tack(:
E-Umgås du med ditt ex eftersom du skriver att du aldrig umgås med han i något inlägg
på sistone?
Svar:Jaa,Vi har varit några ggr
Anonym-Hur blev du och emelia vänner?
Svar:Emelia har också fått den frågan på bloggen så kan slänga upp här vad hon besvarat
på den frågan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0