08/09/10

Detta nyår ska bli helt fantastisk hoppas jag på,
eftersom förra  inte blev det bästa precis!

nyår 2009 i ord.
Mitt smink såg förjävligt ut,såg ut som en uggla.
blev för mycket kalas för min del så låg med huvudet i en spräckt kruka
som jag själv lyckas spräcka med mitt huvud.
Drog på en fest och kallade en person för hora så jag åkte ut med huvudet före.
missade 00.00 pga att jag inte fick ngn luft,men vännerna ställde upp.
var för full så jag inte visste vart jag var.
Tappade bort mina nyklar.
mötte upp två killar som jag inte visste vilka dom var just då men sen när jag vaknade upp andra dagen visste jag.
när jag väl kom hem satt jag vid datorn och skämmde ut mig totalt för hela kontaklistan.


ja det fanns mycket negativa saker förra nyåret.
Men detta nyår ska bli oslagbart!

Tänka sig! jag erbjöd mig att vara hemma med familjen i några timmar för att äta.
var ju 4årsen sist så varför inte? saknar lite att vara med familjen.
så det ska bli underbart.sen är det en familj som ska komma hit med.
min favvo familj så det blir ju ett plus på kanten.
nu ska jag sluta snacka..nu blir det duschen next.
puss mina sötnosa.hoppas ni får ett lyckat nyår för det är ni värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0